zamówienia


WARUNKI ZAMÓWIENIA
Wycena – skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo w celu wyceny interesującego Cie produktu.
Złożenie zamówienia – w celu złożenia zamówienia prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. 
Płatność – w momencie złożenia zamówienia pobieramy zaliczkę – 50% wartości zamówienia. Pozostała część płatna jest przy odbiorze produktu.
Termin realizacji zamówienia – zamówienia realizujemy do 30 dni roboczych od zaksięgowania kwoty należnej za produkt (zaliczki – 50% wartości zamówienia) w przypadku gdy zamówienie dotyczy gotowego produktu znajdującego sie na stronie internetowej. W przypadku zamówień realizowanych na indywidualne zamówienie Klienta, do którego opracowywany jest indywidualny projekt mebla, zamówienia realizujemy do 30 dni roboczych od ostatecznego zatwierdzenia projektu oraz zaksięgowania kwoty należnej za produkt (zaliczki – 50% wartości zamówienia)
Dostawa – zamówiony produkt zostaje dostarczony, za pośrednictwem firmy kurierskiej, pod wskazany adres. Koszt dostawy ustalany jest indywidualnie dla każdego produktu.
Odbiór osobisty – odbiór osobisty jest możliwy, po wcześniejszym umówieniu, w Gliwicach przy ul. Dunikowskiego 8/II, pn-pt. w godzinach 10.00 – 18.00 lub innych ustalonych indywidualnie.
Gwarancja – gwarancja jakości udzielana jest na okres 12 miesięcy, który jest liczony od daty otrzymania Towaru.
Reklamacja – Reklamacje dotyczące zamówionych towarów mogą być składane drogą mailową na adres biuro@nuxx.pl lub listem poleconym na adres ul. Dunikowskiego 8/II, 44-100, Gliwice. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od ich wpłynięcia. Klient zobowiązany jest przyjąć, a następnie otworzyć i sprawdzić przyjmowany Towar w obecności Dostawcy. 
Zwroty – jeżeli otrzymany produkt posiada wadę lub jest niezgodny z zamówieniem dokonamy darmowej naprawy, wymienimy lub dokonamy zwrotu wpłaconej kwoty.

PYTANIA I ZAMÓWIENIA: biuro@nuxx.pl, tel. 788 889 078, tel. 795 457 120

Modele 3D w programie Sketchup – ŚCIĄGNIJ